poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Pierwsza sesja :)

Hej ! Dzisiaj stworzyłam moją pierwszą sesje s simsach :) ! Może nie jest najlepsza, ale z czasem to poprawie a oto zdjęcia :
                                             
                                             To moja nowa simka ma na imię Catrina i jest czarownicą.
                                              Mieszka w Isla Paradiso wraz z jej chłopakiem, który jest wampirem :)



                                         
                                         
                                             Catrina niedługo otworzy kurort ;)


                                             To już ostatnie ze zdjęć. Jak już mówiłam to moja
                                              pierwsza sesja i nie jest najlepsza przynajmniej ja tak uważam.
                                             Co do ubrania i fryzury pochodzą  one z dodatku ,, Nie z tego świata'
                                             Dywan był w jednym z domków :) Myśle, że z czasem sesje  będą
                                             lepsze do napisania !    


                                       
                               


                 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje jak już mówiłam to moja pierwsza sesja i z czasem postaram się robić jeszcze lepsze :)

      Usuń