piątek, 22 sierpnia 2014

Witajcie

Hej! Witam Was wszystkich na moim pierwszym blogu! Już po samym linku do bloga widać, że ogólną tematyką bloga będą simsy. Simsy to jedna z moich ulubionych gier na temat, których mogłabym rozprawiać godzinami. W simsy gram od 2011 roku pierwsze simsy w jakie miałam przyjemność zagrać to The Sims 2 Osiedlowe życie no i od tej gry rozpoczęłam swoją przygodę z simsami.

Zapewne chcielibyście wiedzieć jakie gry z tej serii posiadam a więc :

The Sims 2 :

1 Standardowo podstawa
2 The Sims 2 Osiedlowe życie
3 The Sims 2 Zwierzaki
4 The Sims 2 Podróże
5 The Sims 2 Czas Wolny
6 The Sims 2 4 Pory /roku

--------------------------

Pora na The sims 3 :)

1 Podstawa
2 The Sims 3 Skok w Przyszłość
3  The Sims 3 Nie z tego świata
4  The Sims 3 Rajska Wyspa

Tak wiem, że do TS3 mam mało dodatków :( Przyczyną tego była  bardzo wysoka cena no i przeważnie nie było mnie stać, ale fakt ten wynagradza mi to, że mam dość sporo przedmiotów z giełdy wymiany i store:)
-----------------------
Inne gry z serii The Sims

The Sims Historie

The Sims Historie z życia wzięte
The Sims Historie ze świata zwierząt
The Sims Historie z  bezludnej wyspy

The Sims Średniowiecze

Także tak wygląda mój zbiór gier z tej serii. N  blogu planuje również czasem napisac coś o innych grach EA w które miałam przyjemność zagrać.  Myślę, że  mój blog będzie Wam się podobał do następnego posta!

1 komentarz: